Is het echt kostenloos?

Als het zo waardevol is…

Veel gestelde vragen

Lees hier de veel gestelde vragen.

JA, het communicatiespreekuur is een gratis communicatieservice. Je zult nooit een factuur krijgen voor het spreekuur.

We werken met een netwerk van professionals. Afhankelijk van het onderwerp van je vraag geeft een specialist antwoord.

We werken vanuit het oogpunt van kwaliteit. Zien wij dat een communicatiespecialist een meerwaarde op een bepaald gebied kan hebben in jouw bedrijf, dan zullen we dit aangeven. Het kan onderdeel van het advies zijn om een externe partij in te schakelen.

MAAR: we zullen je nooit spammen of periodieke mails sturen.

Kan je vraag beantwoord worden binnen ons eigen netwerk, dan plannen we je voor het volgende spreekuur in. Dit is (meestal) op maandagochtend. Komt dit je niet goed uit? Dan plannen we een ander moment in.

In het geval dat ons netwerk je vraag niet kan beantwoorden, kijken we allemaal in ons eigen netwerk naar iemand die het wel weet. Gaat het antwoord langer duren, dan hoor je dit uiteraard.

Indien je wilt dat je vraag na beantwoording gewist wordt, dan doen we dit. We vragen je of we je vraag anoniem mogen delen als praktijk case om zo andere mensen ook verder te helpen. De keus is uiteraard aan jou.

Deelnemen aan het communicatiespreekuur.

Telefonisch, per mail of WhatsApp

We bespreken jouw communicatievraag met de communicatiemethode van jouw voorkeur.

Professionals

Een groep van professionals gaat naar jouw vraag kijken en geeft je advies. Er zitten geen kosten aan verbonden.

Face to face meeting?

Wil je na het gesprek een face to face afspraak inplannen? Dat kan, geef dit gerust tijdens het gesprek aan.

Vraag indienen